Logo15

WASA YOGACENTER

AIKATAULU / SCHEMA 21.10-22.12.2019 è

Puh / Tel  050 5149725,  e-mail:wyc spostiosoite 100x16 artikkeli
Pankki / Bank: FI 488650 0710 248416  Pris / Hinta / Pris: kerta 12/10/7€, 10krt 90/80/60€, 3kk 200/170€

 HUOM! Tuntien kuvaukset alla!   OBS! Timbeskrivningar under schemat! 

Ma / Må

Ti / Ti

Ke / On

To / To

Pe / Fre

Su / ö

 

10-11.15
Hatha   7€
Tarja/Minna


10-11.15

Morgonyoga (sve)  7

Milla

9.15-10.30
Äiti-Vauvajooga
Minna   7€

 

11-12.15

Lempeä jooga (fi)  7€

Milla


10-11.15

Integral Hatha  7€

Tarja/Minna 



15-16.15

Yin  7€

Milla 

14.30-16
Gravid/äitiysyoga
Minna      10€

16.30-17.45

Integral Hatha

Tarja
=> 25.11

16.30-18.15
Astanga
Mysore
Tapsa



16.30-18

Astang

Uusi Intro

Anne

16.15-18

Astanga
Mysore

Tapsa

18.15-19.45
Astanga
ohjattu/ledd #

Milla

18.30-20
Astanga 

ohjattu

Tapsa

18-19.30

Ashtanga 

ledd/ohjattu

Milla

18.15-19.30

Yin

Anne

18-19.15
Yin ¤

Milla

19.45-21

Yin & Yang

Yvonne

 # Pitkä / Lång 18.15-20.15                                              ¤  Pitkä/Lång 18.00-20.15
    4.11, 2.12                                                                           27.10, 24.11

 

Tuntien kuvaukset löytyvät täältä alta!   

Description of the classess below!

sfv logo pieni 

SFV

tukee

toimintaamme

TUNTIKUVAUKSET  PÄIVITETÄÄN KOHTA!

Morgonyoga (Aamujooga): Miellyttävä tapa herätä ja sopii kaikille (myös senioreille). Useammat liikkeet makuuasennossa. Lihakset voimistuvat ja venyvät hengityksen tahdissa. Pitkät rentoutusjaksot. Ohjaus ruotsiksi. Drop in!

Lempeä jooga: Samanlainen kuin Morgonyoga (aamujooga), mutta suomeksi. Drop in!

Yin: Syvävenytys. Pitkäkestoisissa staattisissa asennoissa (n. 3 min) venytykset ulottuvat jäykkään sidoskudokseen ja vaikuttavat nivelten liikkuvuuteen. Aika ja rauhallisuus ovat mindfulnessia parhaillaan. Sopiva ja tarpeellinen jokaiselle! Drop in!

 

Sivananda Hatha: Tarpeeksi haastava, rauhallisesti etenevä Hatha-tunti, joka alkaa hengitysharjoituksilla ja päättyy rentoutukseen. Myös aloittelijoille. Drop in!

Integral Hatha: Fyysesti keskitasoa oleva Hatha-tunti. Tuntien tempo ja teema vaihtelevat. Myös aloittelijoille. Drop in!

Integral Hatha I-II. Monipuolinen Integral Yoga Hatha -tunti jo aiemmin jooganneille. Tunnin kesto 70-90 minuuttia.

Yin & Yang:
Tässä joogassa yhdistetään dynaamiset, aktiiviset liikesarjat rauhallisiin, rentouttaviin syvävenytyksiin. Yang-osuus etenee flowmaisesti hengityksen johdolla vahvistaen verenkiertoa ja lihaksia. Yin-osuuden hitaat venytykset kohdistuvat kehon syvempiin osiin stimuloiden niveliä ja sidekudoksia. Jokainen tunti päättyy vähintään 15 minuutin rentoutukseen tai meditaatioon. Drop in!

Äitiysjooga: Joogaa joka soveltuu sinulle joka olet raskaana. Pehmeästi venyttävä ja vahvistava. Kuuntelemme kehoa ja hengitystä sekä teemme rentouttavia harjoituksia, joista sinulla on hyötyä synnytyksessä. Et tarvitse aikaisempaa joogakokemusta. Drop in!

Äiti-Vauvajooga:  Tämä tunti on kohdistettu äideille joilla on 3-12 kuukautta vanha vauva. Aloitamme tunnin esittäytymällä ja kertomalla mitä äiti-vauvaelämään kuuluu juuri nyt, jaamme ja kuuntelemme toisiamme. Teemme pehmeää, mutta vahvistavaa joogaa,
laulamme ehkä hieromme vauvaa, tunti saa kehittyä päivän tarpeiden mukaan.

ASTANGA

Astanga Intro: Fyysinen joogamuoto, joka pohjautuu erityiseen hengitystekniikkaan ja kehon lukkoihin. Harjoitus johtaa nopeisiin fyysisiin muutoksiin – lihasvoima, notkeus ja parempi aineenvaihdunta, ja henkisiin muutoksiin – parempi keskittymiskyky ja mielen tasapaino. Tämä alkeistunti on tarkoitettu kaikille jotka eivät aikaisemmin ole astangaan tutustuneet. Ennakkoilmoittautuminen on tarpeellinen koska osallistujamäärä on rajoitettu.

Astanga ohjattu: Sopii kaikille joille ujjay- hengitys ja kehonlukot sekä seisoma-asanat ovat tuttuja. Harjoitellaan, syvennetään ja vahvistetaan taitoja, joita on hankittu alkeistasolla (yllä). Sarja kehittyy asteittain ja sopeutetaan osallistujien tasoon. Kertaus kehittää ymmärrystä ja kehittämistä sekä fyysisesti että psyykkisesti. Useamman treenikerran viikossa suositellaan.

A(stanga) mysore: Voidakseen yksilöllisesti omassa tahdissa nauttia ja kehittää harjoitustaan on n.s. mysoreharjoitus Astangajoogan oikea tapa. Opettajasta tulee ohjaaja, joka korjaa, antaa neuvoja ja auttaa yksittäistä joogaajaa harjoituksessaan. Harjoituksesta tulee vielä yksilöllisempi ja tehdään täysin omassa tahdissa. Asanakartan avulla pystyy helposti muistamaan asanajärjestyksen. Drop in!

DESCRIPTION OF THE CLASSES

Teaching is in Swedish and Finnish, but the teachers also speak English when necessary!

Morning yoga (Morgonyoga): A relaxing way of waking up in the morning (also suitable for seniors). Most of the postures are made while laying down. This practice will strengthen your muscles and increase your flexibility, all in rhythm with your own breathing. Long relaxation at the end. Teaching in Swedish. Drop in!

Lempeä jooga: Same content as in morning yoga, teaching in Finnish. Drop in!

Yin: This is a slow-paced style of yoga with postures that are held for longer periods of time (up to 3 minutes). Yin-yoga poses apply moderate stress to the connective tissues of the body — the tendons, fascia, and ligaments — with the aim of increasing circulation in the joints and improving flexibility. A more meditative approach to yoga, yin aims at cultivating awareness of inner silence and mindfulness. Suitable for all, no previous experience needed. Drop in!

Sivananda Hatha: Reasonable challenging and a peacefully proceeding Hatha class starting with breathing practice and ending with relaxation. Also for beginners. Drop in!

Integral Hatha: A medium physical Hatha class. The tempo and theme of the classes are changing. Also for beginners. Drop in!

Integral Hatha I-II. A versitale Integral Yoga Hatha class for you with some yoga practice experience. The class is 70-90 minutes.

Yin & Yang: Blends two styles of yoga into practice – a combination of dynamic, active sequences and calming, relaxing stretching poses. In this class, Yang Yoga refers to a Vinyasa Flow tradition, working on sun salutations, dynamic movements, flows and standing poses. Yang Yoga strengthens your muscles and increases blood flow which in turn also improves the condition of your skin. Yin Yoga concentrates on gently opening the deep muscle- and connective-tissues of the body which allows for smoother joint mobility. Every class will end with a restorative session of at least 15 minutes of relaxation or meditation. Drop in!

Pregnancy yoga: A peaceful and relaxing class, focusing on the breath. Gently stretching and strengthening. Relaxing postures, which are useful during birth. No previous experience of yoga needed. Suitable for pregnancy weeks 20-40. Drop in!

ASHTANGA
Ashtanga Intro: Ashtanga yoga is an exciting and physical form of yoga. It consists of a series of standing, seated and lying-down postures. The benefits are a more peaceful state of mind, physical and mental strength, increased flexibility, a broader lung capacity, detoxifying the body and increased intuition. Teaching in Finnish or Swedish and English when needed. This class is for beginners. Register before the start, because of limited number of participants.

Ashtanga led class: This is the continuation to the introduction course (above). In this class we will enhance at least the standing asanas (postures) and continue with new asanas (seated) from the Primary Series.  Drop in!

A(shtanga) mysore: Mysore Style is the traditional way to learn the Ashtanga practice. Each student practices the Ashtanga sequence of postures to their own ability and at their own pace. The teacher assists the students individually by giving physical adjustments and verbal instructions. The Asana map is available to help you remember the correct order of the asanas. Drop in!