Logo15

WASA YOGACENTER

AIKATAULU / SCHEMA 7.1.2020 -->

Puh / Tel  050 5149725,  e-mail:wyc spostiosoite 100x16 artikkeli
Pankki / Bank: FI 488650 0710 248416  Pris / Hinta / Pris: kerta 12/10/7€, 10krt 90/80/60€, 3kk 200/170€

 HUOM! Tuntien kuvaukset alla!   

Ma / Må

Ti

Ke / On

To

Pe / Fre

Su / Sö

 

10-11.15
Hatha
Lempeä/mild 7€
Minna

10-11.15
Morgonyoga (sve) 7
Milla

11-12.15
Lempeä jooga (fi) 7€
Milla

10-11.15
Hatha
Monipuolinen/
mångsidig 7€
Minna



 

15-16.15
Yin   7€
Milla

 

 

 

14.30-16
Gravidyoga Äitiysyoga
Minna     10€

16.30-17.45
Vinyasa 
Yvonne

16.30-18.15
Astanga Mysore
Tapsa

 



16.30-18
Astanga
Ohjattu/ledd
Anne

16.15-18
Astanga Mysore
Tapsa

 

18-19.30+
Astanga nyb/alk
Mysore
Milla 

18.30-20
Astanga
INTRO
Tapsa

18-19.30
Ashtanga
ledd / ohjattu
Milla

18.15-19.30
Yin
Anne

 

18.15-19.30
Yin
Milla ¤¤

 

 

19.45-21
Yin & Yang
Yvonne

 

 

 

                                                         ¤¤ Lång/pitkä YIN su/sö: 26.1 – 23.2 – 29.3 – 26.4

 

 

Tuntien kuvaukset löytyvät täältä alta!   

sfv logo pieni 

SFV

tukee

toimintaamme

TUNTIKUVAUKSET
Morgonyoga (Aamujooga): Miellyttävä tapa herätä ja sopii kaikille (myös senioreille). Useammat liikkeet makuuasennossa. Lihakset voimistuvat ja venyvät hengityksen tahdissa. Pitkät rentoutusjaksot. Ohjaus ruotsiksi. Drop in!

Lempeä jooga: Samanlainen kuin Morgonyoga (aamujooga), mutta suomeksi. Drop in!

Yin: Syvävenytys. Pitkäkestoisissa staattisissa asennoissa (n. 3 min) venytykset ulottuvat jäykkään sidoskudokseen ja vaikuttavat nivelten liikkuvuuteen. Aika ja rauhallisuus ovat mindfulnessia parhaillaan. Sopiva ja tarpeellinen jokaiselle! Drop in!

Hatha lempeä: Hatha on fyysinen joogamuoto jossa pyritään kehon ja mielen tasapainoon. Tunti on rauhallinen ja teemme sekä voimakkaita ja vahvistavia asanoita että rauhallisia venytyksiä. Hengitys on keskeinen osa harjoitusta ja jokainen tunti loppuu rentoutukseen. Tunti sopii kaikille. Drop in!

Hatha monipuolinen: Hatha on fyysinen joogamuoto jossa pyritään kehon ja mielen tasapainoon. Tunnin tempo on melko rauhallinen, teemme liikesarjoja, vähän vaativampia asanoita sekä rauhallisia venytyksiä. Hengitys on keskeinen osa harjoitusta ja jokainen tunti loppuu rentoutukseen. Tunti sopii sinulle joka olet joogannut jonkin aikaa. Drop in!

Yin & Yang: Tässä joogassa yhdistetään dynaamiset, aktiiviset liikesarjat rauhallisiin, rentouttaviin syvävenytyksiin. Yang-osuus etenee flowmaisesti hengityksen johdolla vahvistaen verenkiertoa ja lihaksia. Yin-osuuden hitaat venytykset kohdistuvat kehon syvempiin osiin stimuloiden niveliä ja sidekudoksia. Tunti päättyy vähintään 15 minuutin rentoutukseen tai meditaatioon. Drop in!

Äitiysjooga: Joogaa joka soveltuu sinulle joka olet raskaana. Pehmeästi venyttävä ja vahvistava. Kuuntelemme kehoa ja hengitystä sekä teemme rentouttavia harjoituksia, joista sinulla on hyötyä synnytyksessä. Et tarvitse aikaisempaa joogakokemusta. Drop in!

Vinyasa: Vinyasa Yoga pitää sisällään vaikutteita useista eri joogan tyylisuunnista. Vinyasa-tunnilla saat nauttia vahvistavasta harjoituksesta, jossa pehmeät ja voimakkaat asennot haastavat kehoa ja mieltä monin eri tavoin. Kehitetään asteittain aurinko- ja kuutervehdyksiä sekä muita flow-typpisiä sarjoja hengityksen tahtiin.  Tunneille on luonteenomaista, että ne eivät koskaan ole sisällöltään täysin samanlaisia. Koska vaihtoehtoja aina löytyy, tunti sopii kaikille. Drop in!

Astanga intro: Fyysinen joogamuoto, joka pohjautuu erityiseen hengitystekniikkaan ja kehon lukkoihin. Harjoitus johtaa nopeisiin fyysisiin muutoksiin – lihasvoima, notkeus ja parempi aineenvaihdunta, ja henkisiin muutoksiin – parempi keskittymiskyky ja mielen tasapaino. Tämä introtunti on tarkoitettu kaikille jotka eivät aikaisemmin ole astangaan tutustuneet. Ennakkoilmoittautuminen on tarpeellinen koska osallistujamäärä on rajoitettu.

Astanga ohjattu: Sopii kaikille joille ujjay- hengitys ja kehonlukot sekä seisoma-asanat ovat tuttuja. Harjoitellaan, syvennetään ja vahvistetaan taitoja, joita on hankittu introtunneilla (yllä). Sarja kehittyy asteittain ja sopeutetaan osallistujien tasoon. Kertaus kehittää ymmärrystä ja kehittämistä sekä fyysisesti että psyykkisesti. Useamman treenikerran viikossa suositellaan. Drop in!

Astanga mysore: Voidakseen yksilöllisesti omassa tahdissa nauttia ja kehittää harjoitustaan on n.s. mysoreharjoitus Astangajoogan oikea tapa. Opettajasta tulee ohjaaja, joka korjaa, antaa neuvoja ja auttaa yksittäistä joogaajaa harjoituksessaan. Harjoituksesta tulee vielä yksilöllisempi ja tehdään täysin omassa tahdissa. Asanakartan avulla pystyy helposti muistamaan asanajärjestyksen. Porrastettu aloitus Drop in!

Astanga alkeis-mysore: Sopii kaikille jotka ovat osallistuneet ohjatuille tunneille ja kaipaavat yksilöllistä avustusta ja etenemistä asanoissa. Yhteinen aloitus (vrt mysore). Asanakartan avulla pystyy helposti muistamaan asanajärjestyksen.Suosittelemme alkeis-mysoren ja ohjatun tunnin yhdistämistä viikkotasolla. Drop in!