Logo15

WASA YOGACENTER

AIKATAULU / SCHEMA  3.1.2021 -->

puh/ tel  050 5149725,  e-mail:wyc spostiosoite 100x16 artikkeli
Pankki / Bank: FI 488650 0710 248416 
Hinta / Pris: Kerta 13/10/8€, 10x 100/80/70€, 3 kk 200/170€

HUOM! Tuntikuvaukset viikko-ohjelman alla  

Ma / Må

Ti 

Ke/On

To

Pe / Fre

Su/ Sö

 

 

10-11.15
Morgonyoga
(sv
e) 8
Milla


11-12.15
Lempeä jooga (fi) 8€
Milla

10-11.15
Hatha (eng)
Versatile / 
mångsidig 8€
Åsa  



 

15-16.15
Yin   8€
Milla ¤¤¤

 

 

 

 

16.30 -18
Ashtanga ledd/ohj
Milla /sve)

16.30 ->
Mysore
Tapsa

 



16.30-18
Astanga Intro
Anne

16.15 ->
Mysore
Tapsa

16.00-17.30
Äitiysyoga
Gravidyoga 10€
Minna    

New!
18.15-19.30
Yang (eng)
Åsa

18.15_19.45
Astanga  
Ohj (fi)
Timo

Uusi / Ny
18-19.30
Nyb/alk Mysore
Milla

18.15-19.30
Yin
Anne

 

18.15-19.30
Yin
Milla ¤¤

19.45-21.00
Yin (eng)
Åsa

 

19.45-21
Yin & Yang
Yvonne

 

 

 

            ¤¤¤ Lång/pitkä YIN ti kl 14.15-16.15                                    ¤¤ Lång/pitkä YIN sö/su 18.15-20.15
                                     12.1, 9.2, 9.3, 6.4, 4.5                                                               31.1,28.2, 28.3, 25.4


                                                                                                        

 

 

Tuntien kuvaukset löytyvät täältä alta!   

sfv logo pieni 

SFV

tukee

toimintaamme

TUNTIKUVAUKSET
Morgonyoga (Aamujooga): Miellyttävä tapa herätä ja sopii kaikille (myös senioreille). Useammat liikkeet makuuasennossa. Lihakset voimistuvat ja venyvät hengityksen tahdissa. Pitkät rentoutusjaksot. Ohjaus ruotsiksi. Drop in!

Lempeä jooga: Samanlainen kuin Morgonyoga (aamujooga), mutta suomeksi. Drop in!

Yang: Nostaa pulssia, treenaa lihaksia sekä lisää voimaa ja kestävyyttä. Tunnin sisältö vaihtelee kuukausittain vuodenajan sekä osallistujien toiveiden ja tarpeiden mukaan. Harjoituksesta muodostuu jokaiselle, aloittelijasta tottuneeseen harrastajaan, sopiva haaste. Tunnit sisältävät teemaan sopivaa pranayama-harjoittelua. Laajenna harjoittelusi Yangiin, ja mikset tasapainoittasi sitä rauhoittavalla Yinillä heti perään. Drop in!

Yin, Englanniksi (maanantaisin): Syvärentouttava joogamuoto, joka aktivoi parasympaattista hermostoa. Kun pysyt asennossa 4-5 minuuttia, lihakset venyvät ja lisäksi veri ja imuneste tunkeutuvat sidekudokseen. Lihasrentoutuksen palauttava vaikutus, yhdessä imunesteen ja verenkierron puhdistavan vaikutuksen kanssa, antavat paremman vastustuskyvyn ja joustavuutta. Hormooni- ja hermotasapainon sekä mielen tasapainottamiseksi tunnit sisältävät pranayama-harjoituksia ja visualisointia tai meditaatiota. Drop in!

Yin, suomi-ruotsi: Katso edellinen! Pitkäkestoisissa staattisissa asennoissa (3-4 min) venytykset ulottuvat jäykkään sidoskudokseen ja vaikuttavat nivelten liikkuvuuteen. Aika ja rauhallisuus ovat mindfulnessia parhaillaan. Sopiva ja tarpeellinen jokaiselle! Drop in!

Yin & Yang: Tässä joogassa yhdistetään dynaamiset, aktiiviset liikesarjat rauhallisiin, rentouttaviin syvävenytyksiin. Yang-osuus etenee flowmaisesti hengityksen johdolla vahvistaen verenkiertoa ja lihaksia. Yin-osuuden hitaat venytykset kohdistuvat kehon syvempiin osiin stimuloiden niveliä ja sidekudoksia. Tunti päättyy vähintään 15 minuutin rentoutukseen tai meditaatioon. Drop in!

Hatha monipuolinen: Hatha on fyysinen joogamuoto jossa pyritään kehon ja mielen tasapainoon. Tunnin tempo on melko rauhallinen, teemme liikesarjoja, vähän vaativampia asanoita sekä rauhallisia venytyksiä. Hengitys on keskeinen osa harjoitusta ja jokainen tunti loppuu rentoutukseen. Tunti sopii sinulle joka olet joogannut jonkin aikaa. Drop in!

Äitiysjooga: Joogaa joka soveltuu sinulle joka olet raskaana. Pehmeästi venyttävä ja vahvistava. Kuuntelemme kehoa ja hengitystä sekä teemme rentouttavia harjoituksia, joista sinulla on hyötyä synnytyksessä. Et tarvitse aikaisempaa joogakokemusta. Drop in!

Astanga intro: Fyysinen joogamuoto, joka pohjautuu erityiseen hengitystekniikkaan ja kehon lukkoihin. Harjoitus johtaa nopeisiin fyysisiin muutoksiin – lihasvoima, notkeus ja parempi aineenvaihdunta, ja henkisiin muutoksiin – parempi keskittymiskyky ja mielen tasapaino. Tämä introtunti on tarkoitettu kaikille jotka eivät aikaisemmin ole astangaan tutustuneet. Ennakkoilmoittautuminen on tarpeellinen koska osallistujamäärä on rajoitettu.

Astanga ohjattu: Sopii kaikille joille ujjay- hengitys ja kehonlukot sekä seisoma-asanat ovat tuttuja. Harjoitellaan, syvennetään ja vahvistetaan taitoja, joita on hankittu introtunneilla (yllä). Sarja kehittyy asteittain ja sopeutetaan osallistujien tasoon. Kertaus kehittää ymmärrystä ja kehittämistä sekä fyysisesti että psyykkisesti. Useamman treenikerran viikossa suositellaan. Drop in!

Astanga mysore: Voidakseen yksilöllisesti omassa tahdissa nauttia ja kehittää harjoitustaan on n.s. mysoreharjoitus Astangajoogan oikea tapa. Opettajasta tulee ohjaaja, joka korjaa, antaa neuvoja ja auttaa yksittäistä joogaajaa harjoituksessaan. Harjoituksesta tulee vielä yksilöllisempi ja tehdään täysin omassa tahdissa. Asanakartan avulla pystyy helposti muistamaan asanajärjestyksen. Porrastettu aloitus Drop in!

Astanga alkeis-mysore: Sopii kaikille jotka ovat osallistuneet ohjatuille tunneille ja kaipaavat yksilöllistä avustusta ja etenemistä asanoissa. Yhteinen aloitus (vrt mysore). Asanakartan avulla pystyy helposti muistamaan asanajärjestyksen.Suosittelemme alkeis-mysoren ja ohjatun tunnin yhdistämistä viikkotasolla. Drop in!