Logo15

WASA YOGACENTER

AIKATAULU / SCHEMA 9.8.2021 -->

puh/ tel 
 050 5149725,  e-mail:wyc spostiosoite 100x16 artikkeli

Pankki / Bank: FI 488650 0710 248416 
Hinta / Pris: Kerta: 13/10/8€, 10x: 100/80/70€, 3 kk: 200/170€

HUOM! Tuntikuvaukset viikko-ohjelman alla  

Ma / Må

Ti             

Ke/On

To

Pe / Fre

Su/ Sö

 

 

10-11.15 
Morgonyoga 
(sve) 8€ 
Milla

11-12.15
Lempeä jooga
(fi) 8€
Milla 

10-11.15  
Hatha flow   (eng) 8€ 
 Åsa  



 

 

 

 

 

 

 

15.30-16.45*
Yin 8€ 
Milla

 



 



15.00-16.00 
Yoga Shred 
Yvonne 8€ 
alkaa  5.9!

17.00-18.15
Yang        (eng)
Åsa 

17.00-18.30 
Astanga INTRO (sve) 
Milla

17.00-18.30 
Astanga ledd/ohj 
Milla
   

17.00-18.30 
Astanga ohj/ledd 
Anne
alkaa  19.8!

16.15 --> 
Mysore 
Tapsa

 

16.15-17.45
Gravidyoga/  
Äitiysjooga
Minna 10€
Ennakkoilm.!

18.30-19.45
Yin (eng)
Åsa 

 

18.45-20.15 
Astanga ohj (fi) 
Timo
alkaa  17.8!

18.45 --> 
Mysore
Tapsa 

18.45-20.15 
Astanga INTRO (fi) 
Anne
alkaa  19.8!

 

18.15-19.30**     Yin
Milla 
alkaa  22.8!

  *Pitkä yin/lång timme klo 14.45-16.45:                                      **Pitkä yin/lång timme kl 18.1520.15: 
                             6.9, 12.10, 9.11, 7.12                                                                          26.9, 31.10, 28.11                                                                        
                                                                                              

  Tuntien kuvaukset löytyvät täältä alta!  


sfv logo pieni 

SFV

tukee

toimintaamme

TUNTIKUVAUKSET
Morgonyoga (Aamujooga): Miellyttävä tapa herätä ja sopii kaikille (myös senioreille). Useammat liikkeet makuuasennossa. Lihakset voimistuvat ja venyvät hengityksen tahdissa. Pitkät rentoutusjaksot. Ohjaus ruotsiksi. Drop in!

Lempeä jooga: Samanlainen kuin Morgonyoga (aamujooga), mutta suomeksi. Drop in!

Yang, englanniksi: Nostaa pulssia, treenaa lihaksia sekä lisää voimaa ja kestävyyttä. Tunnin sisältö vaihtelee kuukausittain vuodenajan sekä osallistujien toiveiden ja tarpeiden mukaan. Harjoituksesta muodostuu jokaiselle, aloittelijasta tottuneeseen harrastajaan, sopiva haaste. Tunnit sisältävät teemaan sopivaa pranayama-harjoittelua. Laajenna harjoittelusi Yangiin, ja mikset tasapainoittasi sitä rauhoittavalla Yinillä heti perään. Drop in!

Yin, Englanniksi (maanantaisin): Syvärentouttava joogamuoto, joka aktivoi parasympaattista hermostoa. Kun pysyt asennossa 4-5 minuuttia, lihakset venyvät ja lisäksi veri ja imuneste tunkeutuvat sidekudokseen. Lihasrentoutuksen palauttava vaikutus, yhdessä imunesteen ja verenkierron puhdistavan vaikutuksen kanssa, antavat paremman vastustuskyvyn ja joustavuutta. Hormooni- ja hermotasapainon sekä mielen tasapainottamiseksi tunnit sisältävät pranayama-harjoituksia ja visualisointia tai meditaatiota. Drop in!

Yin, suomi-ruotsi: Katso edellinen! Pitkäkestoisissa staattisissa asennoissa (3-4 min) venytykset ulottuvat jäykkään sidoskudokseen ja vaikuttavat nivelten liikkuvuuteen. Aika ja rauhallisuus ovat mindfulnessia parhaillaan. Sopiva ja tarpeellinen jokaiselle! Drop in!

Hatha flow, englanniksi: Hatha on fyysinen joogamuoto jossa pyritään kehon ja mielen tasapainoon. Tunnin tempo on melko rauhallinen, teemme liikesarjoja, vähän vaativampia asanoita sekä rauhallisia venytyksiä. Hengitys on keskeinen osa harjoitusta ja jokainen tunti loppuu rentoutukseen. Tunti sopii sinulle joka olet joogannut jonkin aikaa. Drop in!

Yoga Shred®: Yoga Shred-tunti sisältää 3-4 neljän minuutin sykettä nostavaa tehokiertoa, jotka yhdistetään sulaviin Vinyasa Flow-liikesarjoihin, asanaharjoituksiin ja rauhallisiin venyttelyihin. "Shred" on korkeatehoinen intervallitreeni eli 20 sekuntia tehokasta harjoitusta, ja jokaista seuraa 10 sekunnin lepoaika. Toistetaan 8 kertaa. Liikesarjat suoritetaan omaan tahtiin, ja eritasoisia vaihtoehtoja löytyy, joten tunti sopii kaikille. Aikaisempaa kokemusta joogasta ei tarvita. Drop in!

Äitiysjooga: Joogaa joka soveltuu sinulle joka olet raskaana. Pehmeästi venyttävä ja vahvistava. Kuuntelemme kehoa ja hengitystä sekä teemme rentouttavia harjoituksia, joista sinulla on hyötyä synnytyksessä. Et tarvitse aikaisempaa joogakokemusta.  Ennakkoilmoittautuminen!

Astanga intro: Fyysinen joogamuoto, joka pohjautuu erityiseen hengitystekniikkaan ja kehon lukkoihin. Harjoitus johtaa nopeisiin fyysisiin muutoksiin – lihasvoima, notkeus ja parempi aineenvaihdunta, ja henkisiin muutoksiin – parempi keskittymiskyky ja mielen tasapaino. Tämä introtunti on tarkoitettu kaikille jotka eivät aikaisemmin ole astangaan tutustuneet. Ennakkoilmoittautuminen on tarpeellinen koska osallistujamäärä on rajoitettu.

Astanga ohjattu: Sopii kaikille joille ujjay- hengitys ja kehonlukot sekä seisoma-asanat ovat tuttuja. Harjoitellaan, syvennetään ja vahvistetaan taitoja, joita on hankittu introtunneilla (yllä). Sarja kehittyy asteittain ja sopeutetaan osallistujien tasoon. Kertaus kehittää ymmärrystä ja kehittämistä sekä fyysisesti että psyykkisesti. Useamman treenikerran viikossa suositellaan. Drop in!

Astanga mysore: Voidakseen yksilöllisesti omassa tahdissa nauttia ja kehittää harjoitustaan on n.s. mysoreharjoitus Astangajoogan oikea tapa. Opettajasta tulee ohjaaja, joka korjaa, antaa neuvoja ja auttaa yksittäistä joogaajaa harjoituksessaan. Harjoituksesta tulee vielä yksilöllisempi ja tehdään täysin omassa tahdissa. Asanakartan avulla pystyy helposti muistamaan asanajärjestyksen. Porrastettu aloitus Drop in!