Logo15

WASA YOGACENTER

AIKATAULU / SCHEMA 15.8.2022 -->

puh/ tel 
 050 5149725,  e-mail:wyc spostiosoite 100x16 artikkeli

Pankki / Bank: FI 488650 0710 248416 
Hinta / Pris: Kerta: 13/10/8€, 10x: 100/80/70€, 3 kk: 200/170€

HUOM! Tuntikuvaukset viikko-ohjelman alla  

 Ma / Må 

  Ti  

Ke / On 

  To  

Pe / Fre 

Su / Sö 


11-12.15
Lempeä jooga 
(fi) 8€      

Milla

 

10-11.15
Morgonyoga
(sve) 8€
Milla


 

10-11.15
Hatha flow,
theme2 (eng) 
8€ 

Åsa 



    15.30-16.45
Yin  8€
Milla 
     

16.30-18.00 
Ashtanga ohj/ledd
Milla

 

 

  

16.15
Mysore
Tapsa

  


18.15-19.30
Hatha Flow,
theme1 (eng) 
Åsa

 

17.00-18.30  
Astanga Intro
Anne


 

 


18.15-19.30*
Yin
Milla

19.45-21.00
Inner Yin (eng)
Åsa

 

18.45 ->
Mysore
Tapsa

 

 

 

                                                                                   *Pitkä yin/lång yin kl 18.15-20.15:                                                                                                                  25.9, 30.10, 27.11

Hatha flow, theme1 (Mondays)                      Hatha flow, theme2 (Fridays)
August:  
Hatha Flow for Energy                                   August: Hatha Flow for Brain Activity
September: Hatha Flow for Brain Activity                   Sept: Hatha Flow for Immune System
October:  Hatha Flow for Immune System                  October: Autumn Hatha Flow 
November:  Autumn Hatha Flow                                   November: Hatha Flow for Fun 
December: Hatha Flow for Fun                                     December: Hatha Flow for Digestion

  Tuntien kuvaukset löytyvät täältä alta!  


sfv logo pieni 

SFV

tukee

toimintaamme

TUNTIKUVAUKSET
Morgonyoga (Aamujooga): Miellyttävä tapa herätä ja sopii kaikille (myös senioreille). Useammat liikkeet makuuasennossa. Lihakset voimistuvat ja venyvät hengityksen tahdissa. Pitkät rentoutusjaksot. Ohjaus ruotsiksi. Drop in!

Lempeä jooga: Samanlainen kuin Morgonyoga (aamujooga), mutta suomeksi. Drop in!

Inner Yin (englanniksi; maanantaisin)
Inner Yin is a deeply relaxing form of yoga for both your body and your mind. As you keep the poses for sometimes as much as 4-5 minutes each, you have plenty of time to go within yourself with the help of a guided meditation. The long and deep stretches takes flexibility of your body to a new level. The guided meditation helps you calm a busy mind and the pranayama activates your parasympathetic nervous system which gives instant stress relief.  Drop in!

Yin, suomi-ruotsi: Katso edellinen! Pitkäkestoisissa staattisissa asennoissa (3-4 min) venytykset ulottuvat jäykkään sidoskudokseen ja vaikuttavat nivelten liikkuvuuteen. Aika ja rauhallisuus ovat mindfulnessia parhaillaan. Sopiva ja tarpeellinen jokaiselle! Drop in!

Theme-based Hatha flow (englanniksi): Hatha on fyysinen joogamuoto jossa pyritään kehon ja mielen tasapainoon. Tunnin tempo on melko rauhallinen, teemme liikesarjoja, vähän vaativampia asanoita sekä rauhallisia venytyksiä. Hengitys on keskeinen osa harjoitusta ja jokainen tunti loppuu rentoutukseen. Tunti sopii sinulle joka olet joogannut jonkin aikaa. Drop in!

Astanga intro: Fyysinen joogamuoto, joka pohjautuu erityiseen hengitystekniikkaan ja kehon lukkoihin. Harjoitus johtaa nopeisiin fyysisiin muutoksiin – lihasvoima, notkeus ja parempi aineenvaihdunta, ja henkisiin muutoksiin – parempi keskittymiskyky ja mielen tasapaino. Tämä introtunti on tarkoitettu kaikille jotka eivät aikaisemmin ole astangaan tutustuneet. Ennakkoilmoittautuminen on tarpeellinen koska osallistujamäärä on rajoitettu.

Astanga ohjattu: Sopii kaikille joille ujjay- hengitys ja kehonlukot sekä seisoma-asanat ovat tuttuja. Harjoitellaan, syvennetään ja vahvistetaan taitoja, joita on hankittu introtunneilla (yllä). Sarja kehittyy asteittain ja sopeutetaan osallistujien tasoon. Kertaus kehittää ymmärrystä ja kehittämistä sekä fyysisesti että psyykkisesti. Useamman treenikerran viikossa suositellaan. Drop in!

Astanga mysore: Voidakseen yksilöllisesti omassa tahdissa nauttia ja kehittää harjoitustaan on n.s. mysoreharjoitus Astangajoogan oikea tapa. Opettajasta tulee ohjaaja, joka korjaa, antaa neuvoja ja auttaa yksittäistä joogaajaa harjoituksessaan. Harjoituksesta tulee vielä yksilöllisempi ja tehdään täysin omassa tahdissa. Asanakartan avulla pystyy helposti muistamaan asanajärjestyksen. Porrastettu aloitus Drop in!