Logo15

Viikko-ohjelma

WASA YOGACENTER

AIKATAULU 15.10. - 21.12.2018

Puh 050 5149725,  Sähköposti:wyc spostiosoite 100x16 artikkeli

Pankki: FI 488650 0710 248416  Hinta: kerta 12/10/7€, 10krt 90/80/60€, 3kk 220/170€

HUOM!  Tuntien kuvaukset löytyvät tämän ohjelman alta!

MA TI KE TO PE SU
 
10.00-11.15
Hatha 7€

Tarja

10.00-11.15
Morgonyoga
(sve) 7€

Milla


11.00-12.15
Lemepä jooga
(fi) 7€
Milla

10.00-11.15
Integral Hatha 7€
Tarja


12.30-14.00
Astanga intro
10x, 21.10. ->
Anne

 

15.00-16.15
Yin 7€
Milla

 

 

 

14.30-16.00
Äitiysjooga

Minna


16.30-17.45

Integral Hatha 
Tarja

16.30-18.15

A mysore
Tapsa
 

16.30-18.00
Astanga jatko
Anne

16.15-18.00
A mysore
Tapsa

16.15-17.45
Deep release (eng)
Amanda
11.11., 25.11., 9.12.

18.15-19.45
Astanga jatko
Milla
18.30-20.00
Astanga alk
Tapsa  
18.00-19.30
Ashtanga nyb (sve)
Milla

18.15-19.30
Yin
Anne

  18.00-19.30
Yin
Milla


20.00-21.15
Yin & Yang
Yvonne

   

 

   

 

AIKATAULU 7.1.2018 --

Puh 050 5149725,  Sähköposti:wyc spostiosoite 100x16 artikkeli
Pankki: FI 488650 0710 248416  Hinta: kerta 12/10/7€, 10krt 90/80/60€, 3kk 220/170€

HUOM!  Tuntien kuvaukset löytyvät tämän ohjelman alta!

Maanantai

Tiistai

Keskiviikko

Torstai

Perjantai

Sunnuntai

10-11.15

Integral Hatha

7€

Johanna

10-11.15
Hatha   7€
Tarja

10-11.15

Morgonyoga (sve)  7

Milla

11-12.15

Lempeä jooga (fi)  7€

Milla

10-11.15

Integral Hatha  7€

Tarja



15-16.15

Yin  7€

Milla

14.30-16
Gravid/
äitiysyoga
Minna    10€


16.30-17.45

Integral Hatha

Tarja


16.30-18.15

A Mysore
Tapsa

16.30-17.45

Hatha flow

Amanda

(Eng) starts 16.1

Not 6.2

16.30-18

Astanga

Ohjattu /ledd

Anne

16.15-18

A Mysore

Tapsa

 

18-19.30
Astanga
ohjattu / ledd

Milla

18.30-20
Astanga

alk (fi) UUSI !

Tapsa

18-19.30

Astanga

Ohjattu / ledd

Milla

18.15-19.30

Yin

Anne

 

18-19.15
Yin

Milla

19.45-21

Yin & Yang

Yvonne

19.45-21
Deep release

Amanda

(Eng) starts 16.1

Not 6.2

19.45-21

Mindful yoga

Johanna

 

Tuntien kuvaukset löytyvät täältä alta!   

Description of the classess below!

sfv logo pieni 

SFV

tukee

toimintaamme

TUNTIKUVAUKSET

Morgonyoga (Aamujooga): Miellyttävä tapa herätä ja sopii kaikille (myös senioreille). Useimmat liikkeet makuuasennossa. Lihakset voimistuvat ja venyvät hengityksen tahdissa. Pitkät rentoutusjaksot. Ohjaus ruotsiksi. Drop in!

Lempeä jooga: Saman sisältöinen kuin Morgonyoga (aamujooga), mutta suomeksi. Drop in!

Yin: Syvävenytys. Pitkäkestoisissa staattisissa asennoissa (n. 3 min) venytykset ulottuvat jäykkään sidoskudokseen ja vaikuttavat nivelten liikkuvuuteen. Aika ja rauhallisuus ovat mindfulnessia parhaillaan. Sopiva ja tarpeellinen jokaiselle! Drop in!

Hatha: Rauhoittava joogatunti. Pehmeät sarjat sisältäen mm. aurinkotervehdyksiä. Myös voimaa lisääviä asentoja sekä hengitysharjoituksia ja rentoutus. Drop in!


Integral Hatha: Monipuolinen joogaharjoitus, jonka perustana ovat selän liikkeet: taaksetaivutukset, eteentaivutukset, kiertoliikkeet sekä ylösalaiset liikkeet joogaajan omasta lähtökohdasta käsin. Haastetta riittää Integral Hatha -tunnilla vuosiksi. Ohjaaja neuvoo tarvittaessa lempeämpiä tai vaativampia variaatioita. Lisäksi tunnilla tehdään rentoutus- sekä hengitysharjoituksia, jotka puhdistavat kehoa ja auttavat keskittymään. Tämän joogasuuntauksen perustajan mottona on: "Easeful, peaceful and useful". Drop in!

Yin & Yang: Tässä joogassa yhdistetään dynaamiset, aktiiviset liikesarjat rauhallisiin, rentouttaviin syvävenytyksiin. Yang-osuus etenee flowmaisesti hengityksen johdolla vahvistaen verenkiertoa ja lihaksia. Yin-osuuden hitaat venytykset kohdistuvat kehon syvempiin osiin stimuloiden niveliä ja sidekudoksia. Jokainen tunti päättyy vähintään 15 minuutin rentoutukseen tai meditaatioon. Drop in!


Äitiysjooga: Joogaa joka soveltuu sinulle joka olet raskaana. Pehmeästi venyttävä ja vahvistava. Kuuntelemme kehoa ja ja hengitystä sekä teemme rentouttavia harjoituksia, joista sinulla on hyötyä synnytyksessä.
Et tarvitse aikaisempaa joogakokemusta. Drop in!

Vinyasa Flow: Luova ja dynaaminen joogamuoto joka hengityksen saattamana sitoo yhteen liikkeet dynaamiseen kokonaisuuteen ja kehittää voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Sopii kaikille jotka haluavat  joogasta fyysisen haasteen. Opetuskieli englanti. Drop in!

ASTANGA

Astanga alkeet =10 viikon intro: Fyysinen joogamuoto, joka pohjautuu erityiseen hengitystekniikkaan ja kehon lukkoihin. Harjoitus johtaa nopeisiin fyysisiin muutoksiin – lihasvoima, notkeus ja parempi aineenvaihdunta, ja henkisiin muutoksiin – parempi keskittymiskyky ja mielen tasapaino. Opetuskieli on tiistaisin suomi ja keskiviikkoisin ruotsi. Nämä alkeistunnit ovat tarkoitettu kaikille jotka eivät aikaisemmin ole astangaan tutustuneet. Ennakkoilmoittautuminen on tarpeellinen koska osallistujamäärä on rajoitettu.

Astanga jatko: Sopii kaikille joille ujjay- hengitys ja kehonlukot sekä seisoma-asanat ovat tuttuja. Harjoitellaan, syvennetään ja vahvistetaan taitoja, joita on hankittu alkeistasolla (yllä). Sarja kehittyy asteittain, uusi asana viikossa -tahtiin. Kertaus kehittää ymmärrystä ja kehittämistä sekä fyysisesti että psykkisesti. Usemman treenikerran viikossa suositellaan.

A(stanga) mysore: Voidakseen yksilöllisesti omassa tahdissa nauttia ja kehittää harjoitustaan on n.s. mysoreharjoitus Astangajoogan oikea tapa. Opettajasta tulee ohjaaja, joka korjaa, antaa neuvoja ja auttaa yksittäistä joogaajaa harjoituksessaan. Harjoituksesta tulee vielä yksilöllisempi ja tehdään täysin omassa tahdissa. Asanakartan avulla pystyy helposti muistamaan asanajärjestyksen. Drop in!

DESCRIPTION OF THE CLASSES

Teaching is in Swedish and Finnish, but the teachers also speak English when necessary! And the Vinyasa classes are held in English!

Morning yoga (Morgonyoga): A relaxing way of waking up in the morning (also suitable for seniors). Most of the postures are made while laying down. This practice will strengthen your muscles and increase your flexibility, all in rhythm with your own breathing. Long relaxation at the end. Teaching in Swedish. Drop in!

Lempeä jooga: Same content as in morning yoga, teaching in Finnish. Drop in!

Yin: This is a slow-paced style of yoga with postures that are held for longer periods of time (up to 3 minutes). Yin-yoga poses apply moderate stress to the connective tissues of the body — the tendons, fascia, and ligaments — with the aim of increasing circulation in the joints and improving flexibility. A more meditative approach to yoga, yin aims at cultivating awareness of inner silence and mindfulness. Suitable for all, no previous experience needed. Drop in!

Hatha: A relaxing yoga class. Peaceful series of postures including sun salutations. Hatha classes also include asanas (postures) that increase your strength and improve your breathing. Relaxation at the end. Drop in!

Integral Hatha: It’s called Integral Yoga, because we integrate everything: body, mind, spirit. Focuses on the physical aspects through asanas (postures), pranayama (breath control) and deep relaxation. The aim is to purify the body and increase balance and control of the mind. The founder of this yoga style is Swami Satchidananda and his motto is: "Easeful, peaceful and useful". Drop in!

Vinyasa Flow: A creative and dynamic yoga style that connects movement with the breath through flowing sequences. This practice creates strong muscles, balance and harmony; physically as much as emotionally/spiritually when a consistent practice is maintained. Suitable for those who crave more of a physical challenge. Taught in English. Drop in!

Yin & Yang: Blends two styles of yoga into practice – a combination of dynamic, active sequences and calming, relaxing stretching poses. In this class, Yang Yoga refers to a Vinyasa Flow tradition, working on sun salutations, dynamic movements, flows and standing poses. Yang Yoga strengthens your muscles and increases blood flow which in turn also improves the condition of your skin. Yin Yoga concentrates on gently opening the deep muscle- and connective-tissues of the body which allows for smoother joint mobility. Every class will end with a restorative session of at least 15 minutes of relaxation or meditation. Drop in!

Pregnancy yoga: A peaceful and relaxing class, focusing on the breath. Gently stretching and strengthening. Relaxing postures, which are useful during birth. No previous experience of yoga needed. Suitable for pregnancy weeks 20-40. Drop in!

ASHTANGA
Ashtanga
for beginners = 10 weeks introduction  (Ashtanga nybörjare/alkeet): Ashtanga yoga is an exciting and physical form of yoga. It consists of a series of standing, seated and lying-down postures. The benefits are a more peaceful state of mind, physical and mental strength, increased flexibility, a broader lung capacity, detoxifying the body and increased intuition. Teaching in Finnish (Tuesdays) and Swedish (Wednesdays). This class is for beginners. Register before the start, because of limited number of participants.

Ashtanga cont. (fortsättning / jatko): This is the continuation to the introduction course (above). In this class we will enhance the standing asanas (postures) and continue with new asanas (seated) from the Primary Series.  Drop in!

A(shtanga) mysore: Mysore Style is the traditional way to learn the Ashtanga practice. Each student practices the Ashtanga sequence of postures to their own ability and at their own pace. The teacher assists the students individually by giving physical adjustments and verbal instructions. The Asana map is available to help you remember the correct order of the asanas. Drop in!